Defecte displays | NS Community
beantwoord

Defecte displays

  • 12 October 2021
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Het achterste scherm/vertrekbord op spoor 14 houdt er een vreemde storing op na. Die moet vervangen worden:

(De foto is trouwens van vorige week vrijdag maar vandaag zag het er nog hetzelfde uit)
 

En aangezien ik toch een topic open over defecte displays: Het display van poortje 2.3 op station Hoogeveen (bij het uitchecken) geeft enkel nog strepen in beeld.

icon

Beste antwoord door Denice NS 13 October 2021, 11:48

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen LSchrijver. Bedankt voor de melding, ik heb het doorgegeven!

Goedemorgen community!

Een informatiescherm op station Eindhoven Strijp -S is al lange tijd defect. Beide kanten laten enkel “blanco” zien.

Het betreffen de schermen met nummer 31263.

 

Reputatie 7
Badge +1

Top! Ik heb wel gekeken naar een nummer, maar ik kon die niet vinden.

Dankjewel! Ik heb je signaal doorgezet. Mocht je er nog weer langskomen, onderop het bord zou een nummer moeten staan (je dient om dit nummer te zien dus echt onder het bord te gaan staan). Als je die nog door kan geven kan ik deze toevoegen aan de melding :smile:

Reputatie 7
Badge +1

Oh oeps, in m'n hoofd had ik het station er wel bijgezet 😅.

Het vertrekscherm is op station Zwolle. Het incheckpaaltje wel in Hoogeveen idd.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Jurgen! Goed dat je dit meldt. Dat ziet er niet echt leesbaar uit. Is het bord op de foto ook op station Hoogeveen? Je melding over de display van het poortje heb ik direct doorgezet. Als je nog wil laten weten op welk station het vertrekscherm defect is, kan ik daar ook een melding van maken.

Reageer