Inchecken kon niet (16 mei 2023 06.20 uur Den Haag CS) | NS Community
beantwoord

Inchecken kon niet (16 mei 2023 06.20 uur Den Haag CS)

  • 23 May 2023
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Beste NS, 

Vorige week dinsdag 16 mei 2023 konden wij ons niet inchecken (daar er op Den Haag CS een storing was bij alle poortjes - zie de foto). Zoals u kan zien reis ik altijd buiten de spits - echter is er een enkele reis 2de klasse Schiphol in rekening gebracht.

Zouden jullie dit willen corrigeren daar ik hier geen gebruik van gemaakt heb ?

Alvast bedankt en indien er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Groet Ben 

 

*foto's verwijderd door moderator.

 

 

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 23 May 2023, 11:29

Bekijk origineel

4 reacties

Beste mrfreeze en Henkpeetersen,

Bedankt voor jullie ondersteuning in deze.

Groet Ben 

Reputatie 7
Badge +3

En dat hadden we ook totaal niet verwacht ...

Reputatie 7
Badge +1

Hoi Ben_Steijger,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Het is tevens aan te raden je persoonlijke info te verwijderen. Klik hiervoor rechtsonder in het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.

Ik vind het wel betreurenswaardig dat NS dit in rekening heeft gebracht. De incheckstoring was algemeen en nu is er dus gewoon bij iedereen een bedrag in rekening gebracht. Hoeveel mensen zullen dit weer niet constateren?

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Ben_Steijger,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen je hier dus ook niet mee helpen.
Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Het is tevens aan te raden je persoonlijke info te verwijderen. Klik hiervoor rechtsonder in het bericht op de drie puntjes en kies voor ‘Bewerk’.

Reageer