Op maandag heb ik op straat een Ov chipkaart met NS abonnement gevonden van iemand, ik bel direkt de NS , geef de gegevens door.
Ik zeg dat ze mijn nummer mogen doorgeven zodat die persoon me kan bellen en van mij kaart terug kan krijgen .
Ns: "wat is uw geboortedatum? Kunt u de Kaart bij een station brengen?"
Ik hoef mijn geboortedatum niet te geven, en , nee ik heb geen tijd om na een station te fietsen, zeg ik.
de NS zegt"Helaas zijn onze regels dat we dan niks doen blabla" Waarom blijft volstrekt oonduidelijk.
Omdat ik later op FB een oproep plaats en die persoon dan op deze weg de kaart terug krijgt, komt na boven, dat het voor de NS echt te grote moeite was om de klant even te bellen of te mailen, dat de kaart terecht is.
Hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn om even iemand te bellen en te zeggen"Je kaart is gevonden, bel even die en die?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.