Skip to main content

De ov chipkaart voor mijn zoon is 2dagen later ontvangen nadat zijn abbonement op 7 september ingegaan is.

Nu heb ik nog 2 retourtickets moeten betalen voor Zwolle naar Harderwijk.

Terwijl hij gebruik had kunnen maken van zijn abbonement.

Nu gaf een collega van de klantenservice aan dat de tickets terug betaald worden door ns.

Welkom bij de NS Community!

Ik zou het doen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een ov-chipkaart niet op tijd hebt maar het abonnement al wel ingegaan was.

Dit lijkt me een beter plan inderdaad.

Ik dacht dat het om een toezegging van de klantenservice ging en dat TS haar reizen achteraf kon declareren o.i.d.


Welkom bij de NS Community!

Ik zou het doen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een ov-chipkaart niet op tijd hebt maar het abonnement al wel ingegaan was.


Edit: Zie het bericht van Robert 😊


Reageer