Hallo. Ik wilde mij inschrijven bij ns. Internetional en per ongeluk mijn ns-account gewijzigd. nl Nu kan ik mijn kaart niet toevoegen aan een nieuw account.In het antwoord schrijven ze mij dat het kaartnummer onjuist is, hoewel het nummer overeenkomt.
Bladzijde 1 / 1
Klantenservice heeft mijn mailadres gewijzigd van mijn account omdat ik geen samenreiscode kan aanvragen. Nu kan ik mijn kaart niet toevoegen aan een het nieuwe account.In het antwoord schrijven ze mij dat het kaartnummer onjuist is, hoewel het nummer overeenkomt. Ik kan nu niets meer zien in mijn account.
Wie o wie kan mij helpen!!!!
Hallo M. Horoshko en welkom bij de NS Community.
Wat balen dat het niet lukt om je kaart toe te voegen. Heb je al contact gehad met onze Klantenservice? Als je vraag gaat over binnenlandse reizen, kan je het beste even contact opnemen met NS. Als je een vraag hebt over een internationale reis, kunnen mijn collega's van NS International je verder helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.