reizen net meereiskorting | NS Community
beantwoord

reizen net meereiskorting

  • 13 March 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Gisteren is mijn man meegereisd op mijn fkexkaart. Ik had zijn ov- chipkaart geactiveerd voor 2x neereiskorting. Nu moesten wij gisteren bij  Zaandam uitstappen dus uitloggen, met de bus naar Sloterdijk dus inloggen en uitloggen en op Sloterdijk weer inloggen voor de trein. Volgens mij heeft mijn man gisteren masr tot Sloterfijk met 40% korting kunnen meereizen. Want er is veel te veel geld van zijn ov- chipkaart gehaald .ik ging ervan uit dat hij ook de retourreis met 40% korting heeft kunnen reizen. Maar dit is niet zo. Op zijn kaart stond bij het begin 37 euro op. En nu nog zo'n 12 euro.

Hoe kan ik mijn geld retour krijgen. Het us niet mijn schuld dat tussen zaandam en Sloterdijk gereisd kon worden met de trein.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 13 March 2023, 22:01

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Oei, als de tijd tussen uitchecken in Zaandam en inchecken op Sloterdijk meer dan 35 minuten was verlies je inderdaad je Samenreiskorting.

En dat gebeurt zelfs soms als je overal gewoon netjes in- en uitcheckt. Zie ook 

De Klantenservice kan je wel verder helpen, mits je man een persoonlijke kaart heeft. Spits/dal telt natuurlijk niet bij een reis op zondag.

Welkom op de NS Community, Mirjam de Boer-Bakker.

Jammer dat het zo mis is gegaan. Ik wil je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

Reageer