Er is nog een open bestelling voor zelfde product | NS Community
beantwoord

Er is nog een open bestelling voor zelfde product

  • 5 October 2021
  • 5 reacties
  • 1022 Bekeken

Ik wil een bestelling afronden maar hij blijft openstaan. Kan nergens aanpassen, opnieuw afrekenen gaat ook niet, krijg melding:  "Er is nog een open bestelling voor zelfde product"

Meeste websites hebben een winkelmandje voor dit soort issues, maar goed hoe kom ik hier uit?

 

icon

Beste antwoord door Thom 5 October 2021, 10:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Browser of computer herstarten. De site functioneert niet altijd goed. Neem zonodig contact op met Klantenservice. 

Hallo bvanderkamp. Welkom bij de Community!

Is je bestelling inmiddels gelukt? 

Ondertussen 24 uur gewacht en uur met klantenservice gebeld, maar nog steeds open bestelling voor hetzelfde product.

 

Ik wou melding maken maar hier weet ook niemand t.

 

Klantenservice gaf twee tips:

1) 24 uur wachten.

2) nieuwe ov kaart kopen

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Om welke bestelling gaat het? Als je een OV fiets abonnement probeert te bestellen met een kaart waarop Flex staat zal je deze melding blijven krijgen. Op een Flex kaart staat namelijk al een OV fiets abonnement.

ja dit heb ik nu ook.

er is een open bestelling …

en ik kan niet verder. je kan de bestelling niet annuleren. alleen klantenservice bellen werkt. programmeer foutje. haast klus.

Reageer