ov fiets | NS Community
beantwoord

ov fiets

  • 28 June 2022
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb zojuist een ov fiets terug gebracht bij Alexander. Nu is het zo dat de kluis waar ik het in moest doen in eerste instantie niet goed dicht ging. Mijn vraag is dus of het via het systeem wel goed is gegaan. Mijn Ov-fiets zit er in ieder geval wel in en de kluis is op slot. 

Ik hoor graag van jullie!

mvg, Adil El Marnissi

 

icon

Beste antwoord door MoDe 28 June 2022, 13:12

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".

Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beëindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.

Mocht je het fietsnummer nog weten (of opvragen bij de Klantenservice) dan kan je dat ook na het inleveren nog invoeren in de app!

Reputatie 7
Badge +2

Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".

Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beëindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch contact opnemen met NS klantenservice en kiezen voor optie OV fiets. Zij kunnen met jou meekijken of de rit goed afgesloten is. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Reageer