Skip to main content
beantwoord

ov fiets


  • Op het juiste spoor

Ik heb zojuist een ov fiets terug gebracht bij Alexander. Nu is het zo dat de kluis waar ik het in moest doen in eerste instantie niet goed dicht ging. Mijn vraag is dus of het via het systeem wel goed is gegaan. Mijn Ov-fiets zit er in ieder geval wel in en de kluis is op slot. 

Ik hoor graag van jullie!

mvg, Adil El Marnissi

 

Beste antwoord door MoDe

Het beste kun je telefonisch contact opnemen met NS klantenservice en kiezen voor optie OV fiets. Zij kunnen met jou meekijken of de rit goed afgesloten is. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Bekijk origineel

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 28 juni 2022

Het beste kun je telefonisch contact opnemen met NS klantenservice en kiezen voor optie OV fiets. Zij kunnen met jou meekijken of de rit goed afgesloten is. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper***
  • 28 juni 2022

Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".

Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beƫindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
Daniel schreef:

Wat je ook kunt doen bij een volgende OV-fiets die je huurt: activeer de OV-fiets ritinformatie in de app. Die vindt je onder "Meer" -> "Mijn NS".

Als je dat gedaan hebt kan je na het inleveren simpelweg even de app openen en zie je direct of de verhuur correct beƫindigd is. Dat wordt vrijwel realtime na inleveren getoond.

Mocht je het fietsnummer nog weten (of opvragen bij de Klantenservice) dan kan je dat ook na het inleveren nog invoeren in de app!


Reageer