beantwoord

Teveel betaald OV-fiets

  • 31 October 2022
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een fiets gehuurd voor 5 dagen dat mij €24,90 kostte. Vervolgens is er een extra €15 euro gerekend terwijl ik de fiets weer in heb geleverd op Amsterdam Centraal (de plek waar ik hem ook had gehuurd). Kan iemand mij uitleggen waarom ik extra moet betalen?

Note: ik zag dat een fiets op een andere plek inleveren €10 euro extra was dus dat kan het niet geweest zijn.

 

Mvg,

Luva

 

icon

Beste antwoord door Momo 31 October 2022, 17:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Na meer dan 72 uur wordt er €5 extra berekend per 24 uur.

Overigens is er voor 6 dagen berekend, dus 3 dagen gewoon + 3 dagen met die €5 toeslag.

 

 

Ik krijg een rekening voor een OV-fiets die ik inderdaad op een ander station heb ingeleverd. Gehaald op Groningen centraal, ingeleverd op Groningen Europapark. Maar dat was omdat hij kapot was (slot ging niet meer open), ik heb de fiets aan de achterkant moeten optillen. Man van de fietsenstalling was erbij en wist het ook niet. Heb met klantenservice gebeld, die zeiden dat het zo goed was. Wil graag mijn €10 terug!

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Chris1962,

Neem hiervoor contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

Reageer