beantwoord

eticket

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik kocht gisteravond een eticket voor de heenreis Weert -Leiden op 18.03, maar ook eentje voor de terugreis Leiden-Weert op 19.03. Ik kreeg geen mail van dat laatste. Toch was de ´´transactie verwerkt´. Kunnen jullie dat checken?

icon

Beste antwoord door MoDe 18 March 2023, 10:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als ik een tip mag geven voor een volgende keer: een enkeltje Weert - Leiden kost € 26,10. (ervan uitgaande dat u geen Samenreiskorting heeft)

U reist op zaterdag heen en op zondag terug, dat is dus € 52,20.

Een Weekend Vrij-abonnement, waarbij u in de weekenden (vrijdag 18.30 - maandag 4.00 uur) onbeperkt met de trein kunt reizen, kost € 34,95 per maand. Een abonnement is na een maand dagelijks opzegbaar.

Zelfs voor incidentele reizigers is een abonnement vaak al voordelig.

Reputatie 7
Badge +3

Nee dat kunnen wij hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet checken. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Als het alleen maar om die reis gaat kan het met Weekend Voordeel ook voor € 33,52 (€ 2,20 voor het abonnement en dan € 15,66 per enkele reis). Moet je wel een persoonlijke ov-chipkaart hebben.

Reageer