Skip to main content

Ik kocht gisteravond een eticket voor de heenreis Weert -Leiden op 18.03, maar ook eentje voor de terugreis Leiden-Weert op 19.03. Ik kreeg geen mail van dat laatste. Toch was de ´´transactie verwerkt´. Kunnen jullie dat checken?

Als ik een tip mag geven voor een volgende keer: een enkeltje Weert - Leiden kost € 26,10. (ervan uitgaande dat u geen Samenreiskorting heeft)

U reist op zaterdag heen en op zondag terug, dat is dus € 52,20.

Een Weekend Vrij-abonnement, waarbij u in de weekenden (vrijdag 18.30 - maandag 4.00 uur) onbeperkt met de trein kunt reizen, kost € 34,95 per maand. Een abonnement is na een maand dagelijks opzegbaar.

Zelfs voor incidentele reizigers is een abonnement vaak al voordelig.


Nee dat kunnen wij hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet checken. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.


Als het alleen maar om die reis gaat kan het met Weekend Voordeel ook voor € 33,52 (€ 2,20 voor het abonnement en dan € 15,66 per enkele reis). Moet je wel een persoonlijke ov-chipkaart hebben.


Reageer