geld terug ticket | NS Community

geld terug ticket

  • 16 March 2023
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Hoi ik heb net een ticket gekocht voor zwolle naar Dronten deze zei bij de poortjes dat die niet geldig was toen heb ik er nog 1 gekocht en ook weer niet geldig inmiddels heb ik nu gewoon een kaartje gekocht bij de automaat maar wil ik graag me geld terug voor die 2 tickets aangezien dit niet mijn schuld was 


3 reacties

Reputatie 3

Ik denk dat @Lisaderks naar haar werk, studie, huis of zoiets wilde met dat kaartje.

Het laatste waar de dan zin in hebt is om op het station in de wacht gaan staan met de telefonische klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je een kaartje gekocht die alleen in de daluren geldig is? Dan kom je er tijdens de spits niet mee door de poortjes. Die dalurenkaartjes zijn buiten de spits wel geldig en eenmaal geopend kun je er meereizen. Voor geopende kaartjes krijg je geen geld terug. Heb je identieke kaartjes op dezelfde naam dan kun je kijken of de klantenservice je tegemoet kan komen. Al had je beter nadat het 1e kaartje niet werkte contact kunnen opnemen met klantenservice ipv nog 2 kaartjes te kopen. Je had ook met een bankpas kunnen inchecken, wist je dat?

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Lisaderks,

Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

We zijn natuurlijk wel benieuwd wat er aan de hand kan zijn geweest. Had je toevallig een kaartje met korting gekocht? Heb je 'm wel aangeboden bij een poortje met de tekst ‘Scan ticket’? Niet alle poortjes zijn geschikt voor e-tickets.

Reageer