beantwoord

Waarom geen vervangende bus voor 7 uur in Oudenbosch??

  • 29 August 2023
  • 31 reacties
  • 1032 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mib Taxirit kun je niet declareren bij NS als je daar geen contact met NS klantenservice over gehad hebt 

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Dat zou ik niet zo stellig beweren. De situatie bij Zevenbergen en Oudenbosch is hoogst ongebruikelijk. NS zou hier in samenspraak met ProRail zeer coulant mee moeten omgaan.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe Dat zou ik niet zo stellig beweren. De situatie bij Zevenbergen en Oudenbosch is hoogst ongebruikelijk. NS zou hier in samenspraak met ProRail zeer coulant mee moeten omgaan.

Ik begrijp dat een en ander niet volgens de concessie is, maar dat geeft nog geen recht om de kosten van een taxi vergoed te krijgen volgens een berekening van rijksoverheid.

Reputatie 7
Badge +3

Dat zegt dan ook niemand. Maar vanwege de zeer ongebruikelijke situatie zullen NS en ProRail zeer coulant moeten omgaan met verzoeken en klachten.

Reputatie 2

Dank voor alle antwoorden. Ik heb al een klacht ingediend bij NS en ook de Rover benadert. Zag dat de gemeente ook niet blij is met deze afsluiting dus ik ga het ook eens daar proberen.

Reputatie 7
Badge +3

Dat zegt dan ook niemand. Maar vanwege de zeer ongebruikelijke situatie zullen NS en ProRail zeer coulant moeten omgaan met verzoeken en klachten.

Het gaat niet om een taxibon, maar om een berekening.

Reageer