beantwoord

Abonnement bestellen

  • 10 February 2023
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Ik krijg bij het bestellen van een abonnement de volgende melding: "Je kunt pas vanaf morgen het contract aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om de ingangsdatum van het contract te verzetten naar morgen. Dit is mogelijk op de klantgegevens pagina. (990)"

Waar vind ik de klantgegevens pagina waar dat kan?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 February 2023, 13:16

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Antonio A en welkom bij de NS Community.

Ik ben niet bekend met deze melding en vind ik het vreemd dat die mogelijkheid zou worden gegeven, want nadat je een bestelling van een abonnement hebt afgerond is het niet meer mogelijk om de ingangsdatum van je abonnement aan te passen.

Ik kan je het beste adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Dat kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

Ik wil mijn abonnement vrijdag as in laten gaan waarom kan dat niet en moet ik nu 24uur e

wachten

Reputatie 6
Badge +2

Hoi NeeltjeAartje en welkom bij de NS Community! 

Ik durf zo niet te zeggen waarom je deze melding krijgt. Ik adviseer je om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze bij jouw gegevens kunnen meekijken.

Ik krijg dezelfde foutmelding:

Je kunt pas vanaf morgen het contract aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om de ingangsdatum van het contract te verzetten naar morgen. Dit is mogelijk op de klantgegevens pagina.

Reputatie 6

Goedemorgen Jimbolino. Welkom bij de NS Community!

Ik wil je hetzelfde advies geven wat Lorena eerder al gegeven heeft, neem even contact op met onze klantenservice voor verdere hulp!

Reageer