Abonnement fietsenstalling overzetten op ander OV kaartnummer | NS Community
beantwoord

Abonnement fietsenstalling overzetten op ander OV kaartnummer

  • 19 September 2022
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Goedenavond,

Wij willen het abonnement voor de fietsenstalling overzetten naar een ander OV kaartnummer. Het is per abuis gekoppeld met een verkeerd nummer.

Kunnen we dit zelf aanpassen in MijnNS of moet dit door de Klantenservice gebeuren?

Ik zie dat ik wel het oude kaartnummer kan verwijderen, maar hier hangt ook de fietsenstalling abonnement aan. Ik ben dan bang dat het product dan ook wordt verwijderd. Klopt deze gedachtengang?

Ik post hier mijn vraag omdat ik geen contact krijg met de Klantenservice via social media of telefoon en mijn zoon wil morgen graag zijn fiets stallen. Vandaag mocht hij doorlopen, maar ben bang dat dit morgen niet het geval is.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 19 September 2022, 21:05

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond mazereeuw en welkom bij de NS Community.

Helaas hebben we niet de mogelijkheid om dit abonnement over te zetten op een andere kaart. Bij een fietsabonnement moet het oude abonnement worden stopgezet en moet er een nieuw abonnement besteld worden op de nieuwe kaart.

Het bestellen van een nieuw abonnement gaat echter vrij snel, dus je zoon kan voor morgen al een nieuw abonnement hebben op de nieuwe kaart.

Voor het stopzetten van het oude abonnement is contact met onze Klantenservice echt nodig, vrees ik.

Beste Stijn,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Wij weten voor nu genoeg.

 

Mvg Janita Mazereeuw

Badge +3

Welkom @mazereeuw 

Let wel op dat je de betaalde maanden voor het huidige abonnement naar rato terug krijgt, dat was ooit een dingetje.

Zie https://www.ns.nl/klantenservice/fietsenstallingen/opzeggen-of-annuleren.html

En ook vooral deze https://www.ns.nl/binaries/_ht_1533209669716/content/assets/ns-nl/tarieven/berekening-uitbetaling-vergoeding-fietsenstalling-en-fietskluis.pdf

Bij het duurste abonnement (toen € 105 per jaar) heeft NS toegezegd gewoon per maand te vergoeden.

Reageer