Ik wil mijn dal voordeel abonnement opzeggen, helaas kan ik dat niet via mijn-NS. Mijn OV-chipkaart is gekoppeld aan mijn account, het staat als het goed is ook op hetzelfde email-adres. Toch krijg ik de melding dat iemand anders de contracthouder is, is er iets fout gegaan met het koppelen van mijn account en mijn OV-chipkaart? Ik zou graag via mijn-NS dingen kunnen regelen, en mijn abonnement opzeggen.
In bijna alle gevallen waarbij er een melding komt dat iemand anders de contracthouder is is er een account aangemaakt met andere gegevens dan de gegevens die zijn opgegeven tijdens de bestelling van het abonnement. Zodoende zijn er dan 2 accounts in ons systeem van dezelfde persoon, maar met andere gegevens. Ook als je daarna je OV-chipkaart koppelt zal de koppeling binnen ons systeem niet plaatsvinden. In dit geval kan dit heel makkelijk worden opgelost door onze klantenservice.
Ik heb hetzelfde probleem met Dal voordeel omzetten naar Flex Dal voordeel. Uiteindelijk lukt niks. Betaalserver ligt eruit, prijzen kunnen niet getoond worden. Ok geeft niet. Echter nu is ineens iemand anders de contracthouder. Hoe kan zoiets simpels zo moeilijk gemaakt worden? Ik wordt doorverwezen naar de klantenservice maar daar vind ik geen info. Ik noem het tegenwoordig maar de “ ns-logica”.
Ik laat het oude abonnement dan maar doorlopen. Toch vreemd dat de ns zelf vraagt om het om te zetten naar Flex. De ene afdeling (verkoop) heeft totaal geen benul dat de andere afdeling (ict) niet functioneert.
De afdeling ICT van NS is helaas al jaren een drama. Zie alle topics op dit forum daarover. Dat zou inmiddels toch ook wel bij de afdeling marketing bekend moeten zijn.
Ik heb hetzelfde probleem met Dal voordeel omzetten naar Flex Dal voordeel. Uiteindelijk lukt niks. Betaalserver ligt eruit, prijzen kunnen niet getoond worden. Ok geeft niet. Echter nu is ineens iemand anders de contracthouder. Hoe kan zoiets simpels zo moeilijk gemaakt worden? Ik wordt doorverwezen naar de klantenservice maar daar vind ik geen info. Ik noem het tegenwoordig maar de “ ns-logica”.
Ik laat het oude abonnement dan maar doorlopen. Toch vreemd dat de ns zelf vraagt om het om te zetten naar Flex. De ene afdeling (verkoop) heeft totaal geen benul dat de andere afdeling (ict) niet functioneert.
Beste MoDe,
Wel een vreemde redenering om juist te stopppen met een dienst omdat er achterstand op ontstaat. Ik denk dat er dan juist ontzettend veel behoefte aan is. Als ik lang moet wachten om af te kunnen rekenen bij een winkel, dan stopt een winkel toch ook niet met de verkoop. Dan nemen ze meer personeel aan, toch?
Toch bedankt voor de tip. Ik ben inmiddels geholpen.
NS is o.a. gestopt met bereikbaarheid via email omdat er een te grote achterstand was ontstaan. Je wilt toch niet maanden wachten tot jouw opzegging er door is?
Ik heb hezelfde probleem. Ik word verleid tot het nemen van een flex abonnement ipv opzeggen. Maak dat proces dan ook eenvoudig en stop met het opwerpen van barrieres. Weer een account aanmaken om een product te wijzgen en dan zijn de gegevens niet goed gekoppeld. Het zou helpen als de NS dan ook bereikbaar is om dit probleem op te lossen. Biedt dan geen chat functie aan, als er niemand achter zit. Wat is er mis met e-mailadres waar je je probleem naartoe kunt sturen? Bellen met de NS ben ik jaren geleden al mee opgehouden...
Goedenavond Jiaoqin. Welkom bij de NS Community.
Het is mogelijk dat je dat je data dan niet goed gekoppeld is. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit op te laten lossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.