beantwoord

Abonnement niet opzegbaar andere contracthouder

  • 30 August 2023
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Ik wil mijn dal voordeel abonnement opzeggen, helaas kan ik dat niet via mijn-NS. Mijn OV-chipkaart is gekoppeld aan mijn account, het staat als het goed is ook op hetzelfde email-adres. Toch krijg ik de melding dat iemand anders de contracthouder is, is er iets fout gegaan met het koppelen van mijn account en mijn OV-chipkaart? Ik zou graag via mijn-NS dingen kunnen regelen, en mijn abonnement opzeggen.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 30 August 2023, 19:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Goedenavond Jiaoqin. Welkom bij de NS Community.

Het is mogelijk dat je dat je data dan niet goed gekoppeld is. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit op te laten lossen.

Ik heb hezelfde probleem. Ik word verleid tot het nemen van een flex abonnement ipv opzeggen. Maak dat proces dan ook eenvoudig en stop met het opwerpen van barrieres. Weer een account aanmaken om een product te wijzgen en dan zijn de gegevens niet goed gekoppeld. Het zou helpen als de NS dan ook bereikbaar is om dit probleem op te lossen. Biedt dan geen chat functie aan, als er niemand achter zit. Wat is er mis met e-mailadres waar je je probleem naartoe kunt sturen? Bellen met de NS ben ik jaren geleden al mee opgehouden...

Reputatie 7
Badge +3

@rex  Bellen is nog altijd de beste optie als je een abonnement wilt opzeggen en dat online niet lukt. En anders kun je het via X of Facebook proberen.

NS is o.a. gestopt met bereikbaarheid via email omdat er een te grote achterstand was ontstaan. Je wilt toch niet maanden wachten tot jouw opzegging er door is?

Beste MoDe,

Wel een vreemde redenering om juist te stopppen met een dienst omdat er achterstand op ontstaat. Ik denk dat er dan juist ontzettend veel behoefte aan is. Als ik lang moet wachten om af te kunnen rekenen bij een winkel, dan stopt een winkel toch ook niet met de verkoop. Dan nemen ze meer personeel aan, toch?

Toch bedankt voor de tip. Ik ben inmiddels geholpen.

Reageer