Op 8 februari 2025 heb ik mijn abonnement omgezet naar NS Flex Dal Voordeel.
Actie tarief € 2,95 voor drie maanden. Helaas is per 09.02.2025 toch weer € 5,95 afgeschreven.
Graag correctie.
Als u op 8-2 uw abonnement wijzigt dan kunt u niet verwachten dat op 9-2 het juiste bedrag wordt geïncasseerd. Incassotape aanmaken heeft toch ook nog wat tijd nodig dus dit zal in een later stadium gecorrigeerd worden.
Op 8 februari 2025 heb ik mijn abonnement omgezet naar NS Flex Dal Voordeel.
Actie tarief € 2,95 voor drie maanden. Helaas is per 09.02.2025 toch weer € 5,95 afgeschreven.
Graag correctie.
Voor correctie zul je telefonisch, via X, Facebook of chat contact moeten opnemen. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.
Op 8 februari 2025 heb ik mijn abonnement omgezet naar NS Flex Dal Voordeel.
Actie tarief € 2,95 voor drie maanden. Helaas is per 09.02.2025 toch weer € 5,95 afgeschreven.
Graag correctie.
Het is geen uitzonderingen dat een incasso pas veel later plaatsvindt dan in de e-mail of de factuur zelf staat. Laatst iemand bij wie dat ruim 2 weken later pas gebeurde. Of OV-fiets facturen van maanden geleden (die nog niet eerder in rekening gebracht waren).
Meestal op een maandag trouwens, dus dat zal dan (kristellan bol) 8 augustus worden 
Incasseert men niets, dan is dat niet jouw probleem want je abonnement (doorlopend) blijft gewoon geldig.
Hoi Oldenbroek 1985 en welkom bij de NS Community!
Ik kan via deze weg helaas de automatische incasso niet nakijken. De automatische incasso zal een paar dagen nadat de factuur is aangemaakt plaatsvinden. Dit is dus een paar dagen na de verlengdatum. Ik vermoed dat dit al geweest is en dat er wellicht iets mis is gegaan met de automatische incasso. Mocht deze niet gelukt zijn, zal je over een aantal dagen een mail ontvangen met alsnog het betaalverzoek. Mocht je graag willen dat iemand even met je meekijkt bij je gegevens, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.