beantwoord

afschrijving dal voordeel abonnement

  • 2 August 2022
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Ik krijg jaarlijks een automatische incasso voor mijn dal voordeel abonnement. Dit gaat altijd goed. Behalve dit jaar. De afschrijving zou rond 25 juli 2022 zijn volgens de mail. Maar nu 2 augustus nog geen incasso geweest.

 

gaat dit goed en wanneer wordt het wel geïncasseerd???

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 August 2022, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Oldenbroek 1985 en welkom bij de NS Community! 
Ik kan via deze weg helaas de automatische incasso niet nakijken. De automatische incasso zal een paar dagen nadat de factuur is aangemaakt plaatsvinden. Dit is dus een paar dagen na de verlengdatum. Ik vermoed dat dit al geweest is en dat er wellicht iets mis is gegaan met de automatische incasso. Mocht deze niet gelukt zijn, zal je over een aantal dagen een mail ontvangen met alsnog het betaalverzoek. Mocht je graag willen dat iemand even met je meekijkt bij je gegevens, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Badge +3

Het is geen uitzonderingen dat een incasso pas veel later plaatsvindt dan in de e-mail of de factuur zelf staat. Laatst iemand bij wie dat ruim 2 weken later pas gebeurde. Of OV-fiets facturen van maanden geleden (die nog niet eerder in rekening gebracht waren).

Meestal op een maandag trouwens, dus dat zal dan (kristellan bol) 8 augustus worden 🤣

Incasseert men niets, dan is dat niet jouw probleem want je abonnement (doorlopend) blijft gewoon geldig.

Reageer