Hello, while trying to order a new OV chipkaart with a photo to activate NS Flex I have this problem: “Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart. (E100)”. I’ve read to change name, just for it to be one-word, but it didn’t solve the problem.
Haha, whatever https://duckduckgo.com/?q=e100+error+ns+flex
Hoe dan ook, het gaat meestal mis met een nieuwe kaart waarbij de NS denkt dat je geboortedatum niet klopt of ontbreekt in hun systeem.
Bij E102 is dat in ieder geval ‘op te lossen’ door de kaart te bestellen terwijl je *niet* ingelogd bent?
Hi bbr,
This is a known error. There are many complaints about this error lately. You're ordering a new OV-chipcard, so the error message doesn't make any sense.
You should contact customer service directly by phone, chat, Facebook or Twitter. They probably can sort it out for you.
Lijkt mij niet
Gewoon ff googlen ;)
Hi bbr,
This is a known error. There are many complaints about this error lately. You're ordering a new OV-chipcard, so the error message doesn't make any sense.
You should contact customer service directly by phone, chat, Facebook or Twitter. They probably can sort it out for you.
An OV-chipcard needs to be replaced after five years. There is a date at the lower right corner. When It is close to this date of after It, you do need a new card.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.