Hello, while trying to order a new OV chipkaart with a photo to activate NS Flex I have this problem: “Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart. (E100)”. I’ve read to change name, just for it to be one-word, but it didn’t solve the problem.
Antwoord
E100
Beste antwoord door mrfreeze
Hi bbr,
This is a known error. There are many complaints about this error lately. You're ordering a new OV-chipcard, so the error message doesn't make any sense.
You should contact customer service directly by phone, chat, Facebook or Twitter. They probably can sort it out for you.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
