factuur betalen na automatische afschrijving | NS Community
beantwoord

factuur betalen na automatische afschrijving

  • 14 January 2022
  • 6 reacties
  • 2370 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik had niet genoeg geld op mijn rekening voor mijn maandelijkse factuur maar nu achteraf wel en ik wil die betalen maar hoe moet ik dat doen?

icon

Beste antwoord door Thom 14 January 2022, 16:59

Bekijk origineel

6 reacties

Het is helaas niet mogelijk om een incasso met een credit card te betalen. De betaling kan met een IBAN worden voldaan.

Ik heb ook zo’n super klantvriendelijke brief van de baas van ‘klanten service’ ontvangen omdat mijn Incasso is mis gegaan. Ik wil graag met mijn credit card betalen maar zie daarvoor geen optie.

wie kan mij helpen?

Mijn factuur van abonnement fietskluis is dubbel betaald, bij wie kan ik hiervoor terecht?

Bij klantenservice, via telefoon of Twitter is het handigste 

Mijn factuur van abonnement fietskluis is dubbel betaald, bij wie kan ik hiervoor terecht?

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer de automatische incasso is mislukt dan krijg je een herinnering met betaalgegevens. Wacht hierop. Is het langer dan 2 weken geleden dat de incasso mislukt is, neem dan telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken en jou voorzien van de juiste betaalgegevens.

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt bericht van NS met daarin aangegeven de wijze van betalen. Vaak een acceptmail. Als u dan betaalt en op die wijze dan is het in orde. 

Wacht niet te lang met betalen, iets meer dan een maand te laat betekent al dat u uw abonnement kwijt bent.

Reageer