Ik had niet genoeg geld op mijn rekening voor mijn maandelijkse factuur maar nu achteraf wel en ik wil die betalen maar hoe moet ik dat doen?
U krijgt bericht van NS met daarin aangegeven de wijze van betalen. Vaak een acceptmail. Als u dan betaalt en op die wijze dan is het in orde.
Wacht niet te lang met betalen, iets meer dan een maand te laat betekent al dat u uw abonnement kwijt bent.
Wanneer de automatische incasso is mislukt dan krijg je een herinnering met betaalgegevens. Wacht hierop. Is het langer dan 2 weken geleden dat de incasso mislukt is, neem dan telefonisch via Twitter Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken en jou voorzien van de juiste betaalgegevens.
Mijn factuur van abonnement fietskluis is dubbel betaald, bij wie kan ik hiervoor terecht?
Mijn factuur van abonnement fietskluis is dubbel betaald, bij wie kan ik hiervoor terecht?
Bij klantenservice, via telefoon of Twitter is het handigste
Ik heb ook zo’n super klantvriendelijke brief van de baas van ‘klanten service’ ontvangen omdat mijn Incasso is mis gegaan. Ik wil graag met mijn credit card betalen maar zie daarvoor geen optie.
wie kan mij helpen?
Het is helaas niet mogelijk om een incasso met een credit card te betalen. De betaling kan met een IBAN worden voldaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.