Sinds januari moet ik elke maand 5.60 betalen voor 40% korting in de daluren alleen is mijn OV al lang verlopen en wanneer ik mijn abonnement wil aanpassen in Mijn NS, staat er dat ik geen producten heb.
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineelSinds januari moet ik elke maand 5.60 betalen voor 40% korting in de daluren alleen is mijn OV al lang verlopen en wanneer ik mijn abonnement wil aanpassen in Mijn NS, staat er dat ik geen producten heb.
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineelEen abonnement stopt niet automatisch als de OV-chipkaart waar dit op staat verlopen is, maar stopt alleen als u het zelf opzegt. Nu de kaart verlopen is kunt u het alleen nog via de klantenservice stop zetten, aangezien u de opzegging niet meer bij een automaat kun ophalen.
Helaas kunnen wij u daarmee niet helpen, maar u kunt altijd de Klantenservice bellen!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.