beantwoord

factuurfout

  • 26 January 2022
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo 

op 24-01-2022 moet ik 12 euro betalen ik was nergens heen geweest ik was alleen in Rotterdam centraal omdat ze heb trein problemen en op 26-12-2021 was ik van Gouda naar Rotterdam alexander moet opeens 12 euro betalen tewel ik heb ns trajectvrij.  

icon

Beste antwoord door Tamzin 26 January 2022, 12:03

Bekijk origineel

2 reacties

Dat kunnen wij hier niet oplossen, daarvoor moet u contact opnemen met de Klantenservice. U kunt ook zelf op Mijn NS eerst eens de specificatie van uw rekening bekijken.

Overigens als u langer dan een uur op Rotterdam Centraal bent geweest en daarna weer hebt uitgecheckt wordt er €10 of €20 in rekening gebracht.

Reputatie 7

Dat kunnen wij hier niet oplossen, daarvoor moet u contact opnemen met de Klantenservice. U kunt ook zelf op Mijn NS eerst eens de specificatie van uw rekening bekijken.

Overigens als u langer dan een uur op Rotterdam Centraal bent geweest en daarna weer hebt uitgecheckt wordt er €10 of €20 in rekening gebracht.

 

Even geleend van RobertB

Die 12 euro is een correctietarief voor in- en uitchecken op hetzelfde station (Rotterdam) bij meer dan 60 minuten en een NS Flex abonnement met 40% korting.

Een telefoontje of chat met de Klantenservice en ze zetten het recht.

 

Reageer