Flex-abonnement opnieuw aanzetten | NS Community
beantwoord

Flex-abonnement opnieuw aanzetten

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

Sinds ik mijn Flex abonnement heb stopgezet, krijg ik maandelijks een 'betaalde factuur' waarop € 0,00 staat aangegeven. Tot zover alles goed. Maar nu ik NS Flex opnieuw wil opstarten, tref ik onder 'Mijn producten' de mededeling dat ik 'geen producten' zou hebben. Dat is vreemd. Ook het OV-fiets-abonnement dat ik had is verdwenen.

Waar is mijn OV-kaart in Mijn NS gebleven, en hoe activeer ik Flex opnieuw?

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 February 2022, 13:32

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in ieder geval uw abonnement vast activeren, zodat dat geregeld is. Daarnaast kunnen zij kijken of er misschien iets mis is met de koppeling van uw abonnement aan uw Mijn NS-account en dat verhelpen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Dat je OV-fiets abonnement verdwenen is, is zoals het hoort. Bij NS Flex is OV-fiets inbegrepen en heb je daar dus geen apart abonnement meer voor nodig. Wel zou je in je startpagina en bij “Mijn producten” moeten zien dat je NS Flex Bsais hebt. Is je kaart nog wel gekoppeld? Zo nee, lukt het om die (weer) toe te voegen?

Reageer