NS betaald teveel betaalde ab-gelden niet terug maar eindigt wel abonnement | NS Community

NS betaald teveel betaalde ab-gelden niet terug maar eindigt wel abonnement

  • 25 March 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Al maanden wacht ik op 20 eur die niet afgeschreven had moeten worden, waarvoor ik 3x wel een kwartier aan de lijn moet hangen en de medewerker alles moet herhalen en het vervolgens niet eens oplost. Dit ging zo vanaf november 2022.Ondertussen was er blijkbaar een rekening van 14 eur die ik over het hoofd had gezien en wordt het abonnement meteen be-eindigd. Het zijn allemaal no reply mails waar je niet eens op kunt reageren.Typisch NL’s, je wordt als stront behandeld. Ik moet echter reizen. Kan iemand helpen? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Geld wat NS aan iemand moet betalen en  iets wat je zelf aan NS moet betalen zijn verschillende systemen en kunnen niet met elkaar verrekend worden.

Wat is de reden dat €20 niet afgeschreven had moeten worden? €20 wordt meestal gerekend voor gemiste in/uitcheck of reizen in 1e klas met 2e klaskaartje.

Terugbetalingen zijn al langere tijd vertraagd, maar wij kunnen hier niet bij klantgegevens en jou niet verder helpen. je kunt het beste telefonisch,via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

ps; ook kunnen we niet in ‘mijn ns’ om te checken wat er aan de hand is want er is heel toevallig net op dat moment een ‘storing’. Even om het pakket compleet te maken denk ik..

Reageer