Al maanden wacht ik op 20 eur die niet afgeschreven had moeten worden, waarvoor ik 3x wel een kwartier aan de lijn moet hangen en de medewerker alles moet herhalen en het vervolgens niet eens oplost. Dit ging zo vanaf november 2022.Ondertussen was er blijkbaar een rekening van 14 eur die ik over het hoofd had gezien en wordt het abonnement meteen be-eindigd. Het zijn allemaal no reply mails waar je niet eens op kunt reageren.Typisch NL’s, je wordt als stront behandeld. Ik moet echter reizen. Kan iemand helpen?
NS betaald teveel betaalde ab-gelden niet terug maar eindigt wel abonnement
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.