Al maanden wacht ik op 20 eur die niet afgeschreven had moeten worden, waarvoor ik 3x wel een kwartier aan de lijn moet hangen en de medewerker alles moet herhalen en het vervolgens niet eens oplost. Dit ging zo vanaf november 2022.Ondertussen was er blijkbaar een rekening van 14 eur die ik over het hoofd had gezien en wordt het abonnement meteen be-eindigd. Het zijn allemaal no reply mails waar je niet eens op kunt reageren.Typisch NL’s, je wordt als stront behandeld. Ik moet echter reizen. Kan iemand helpen?
ps; ook kunnen we niet in ‘mijn ns’ om te checken wat er aan de hand is want er is heel toevallig net op dat moment een ‘storing’. Even om het pakket compleet te maken denk ik..
Geld wat NS aan iemand moet betalen en iets wat je zelf aan NS moet betalen zijn verschillende systemen en kunnen niet met elkaar verrekend worden.
Wat is de reden dat €20 niet afgeschreven had moeten worden? €20 wordt meestal gerekend voor gemiste in/uitcheck of reizen in 1e klas met 2e klaskaartje.
Terugbetalingen zijn al langere tijd vertraagd, maar wij kunnen hier niet bij klantgegevens en jou niet verder helpen. je kunt het beste telefonisch,via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.