NS Flex Dal Voordeel | NS Community
beantwoord

NS Flex Dal Voordeel

  • 10 May 2022
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Hello, I got subscription of NS Flex Dal Voordeel, and traveled to amsterdam centraal from Leiden centraal, I thought I will get the 40% discount since I traveled in the off peak hours, then I checked my travel history but I charged with full price. And honestly it is also happened to my other journey, so I think the discount is not working? 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 May 2022, 11:33

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Jouw gegevens staan nu openbaar. Je kuntze binnen een uur weghalen door op de 3 puntjes rechts te klikken.

Dan zou ik ze ook even weghalen uit jouw quote. 🤣

Reputatie 7
Badge +4

Did you activate your card once at a ticket machine? Did you check in during off-peak hours? You will only have a reduction when you check in during off peak hours. When you check in during peek hours and travel in off peak hours, there is no reduction.

Good morning Kikinadin and welcome to the NS Community.

If the explanation that Thom provided is not applicable and you did both activate the NS Flex product and travel during the off-peak hours, please contact our Customer Service. My colleagues can then take a look at the situation and what went wrong, if it did. You can reach them by phone (030-7515155), via Twitter and Facebook, or you can start a chat conversation (option 'Chat with NS').

Ik heb mijn Flex o omgezet naar Flex Dal. Betreft kaart 3528 **** **** **** Prima.

Nu wil ik dat ook doen voor mijn echtgenote, dat lukt niet.

Betreft kaart 3528 **** **** ****. Zit vast op de geboortedatum. Die van haar is 26 maart 1949.

Kunnen jullie dat regelen

 

dat deed ik dus verkeerd.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb mijn Flex o omgezet naar Flex Dal. Betreft kaart 3528 *************** Prima.

Nu wil ik dat ook doen voor mijn echtgenote, dat lukt niet.

Betreft kaart 3528 **************. Zit vast op de geboortedatum. Die van haar is ********.

Kunnen jullie dat regelen

 

Neen dat kunnen wij hier niet regelen, daarvoor zou je telefonisch, via Twitter,  chat of Facebook contact op moeten nemen met de ns klantenservice.

Jouw gegevens staan nu openbaar. Je kuntze binnen een uur weghalen door op de 3 puntjes rechts te klikken.

Ik heb het aangepast. :)

Reageer