beantwoord

ongelofelijk

  • 16 April 2022
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Goedendag, 

 

 

Ik probeer de klantenservice te bereiken ze zijn altijd zo druk, ik heb een abonnement van 107 per maand, maandelijks is het boven de 200 waarom is dat? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 April 2022, 08:14

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Gezien de prijs neem ik aan dat u een Dal Vrij-abonnement hebt. Dit abonnement geeft recht op gratis reizen per trein in de daluren. Voor reizen in de spitsuren (preciezer: waarvoor u in de spitsuren hebt ingecheckt) betaalt u vol tarief. En voor reizen met bus, tram en metro betaalt u altijd vol tarief, ook in de daluren.

Als de maandelijkse kosten hoger zijn dan u verwacht, dan vermoed ik dat het komt door reizen in de spitsuren of reizen met bus, tram en metro. Als u een NS Flex-abonnement hebt (wat ik aanneem, omdat u spreekt over maandelijkse kosten), dan kunt u in Mijn NS (de website, niet de app) een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat waarvoor kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur dan, weinig verrassend, bij Facturen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice voor een uitleg over de kosten. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Contact opnemen via een van de online mogelijkheden is mogelijk handiger als u telefonisch moeilijk contact krijgt. U hoeft dan immers niet te blijven wachten tot er een reactie is gekomen, maar kunt later de reactie lezen.

Reputatie 7
Badge +1

Deze vraag komt hier zo vaak voor: kijk dus eerst eens op mijnNS-zoals bij elke onverwacht hoge rekening -ook van gas, licht etc. Zou toch vanzelfsprekend moeten zijn.

Een veel voorkomend misverstand bij beginnertjes is dat ze denken dat de echte vertrektijd bepalend is-dat is het niet, het is de-want enkel dat wordt geregistreerd- INsjektijd.

Reageer