beantwoord

Ophalen keuzedag mislukt

  • 11 August 2023
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Per 1 augustus zijn mijn keuze dagen ingegaan. De 1e keuzedag kon ik zonder problemen ophalen. Op 2 augustus kreeg ik een mail dat ik mijn 2e keuzedag kan ophalen. Dit lukt niet. Hoe krijg ik mijn 2e keuzedag op mijn kaart

icon

Beste antwoord door MoDe 11 August 2023, 18:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Keuzedagen haal je op bij een automaat. Bij welke automaat heb je het geprobeerd, een NS automaat of een andere automaat? En wat was de melding die je kreeg? In mijnNS kun je zien welke keuzedag(en) er klaar staan.

Reputatie 3

Is het niet zo dat voor nieuwe abonnees de nieuwe keuzedag pas klaargezet worden als de vorige is gebruikt? Heb je de eerste keuzedag al gebruikt?

 

Reputatie 7
Badge +3

Is het niet zo dat voor nieuwe abonnees de nieuwe keuzedag pas klaargezet worden als de vorige is gebruikt? Heb je de eerste keuzedag al gebruikt?

 

Dat klopt. Bij nieuwe keuzedagenabonnementen vanaf december 2022 kun je de volgende keuzedag ophalen als de vorige verbruikt is.

Badge +3

Dat klopt. Bij nieuwe keuzedagenabonnementen vanaf december 2022 kun je de volgende keuzedag ophalen als de vorige verbruikt is.

Onhandig, als je op een Keuzedag naar het buitenland wilt en er ook alvast eentje voor de terugreis wilt regelen.

Maar goed, op de terugweg zal je toch moeten inchecken (Keuzedag activeren) en dan kan je die ook wel even ophalen bij een automaat.

Dat klopt. Bij nieuwe keuzedagenabonnementen vanaf december 2022 kun je de volgende keuzedag ophalen als de vorige verbruikt is.

Onhandig, als je op een Keuzedag naar het buitenland wilt en er ook alvast eentje voor de terugreis wilt regelen.

Voorkomt dat mensen per ongeluk twee dagen tegelijk laden.

Reageer