ov chipkaart kwijt, maar niet gekoppeld | NS Community
beantwoord

ov chipkaart kwijt, maar niet gekoppeld

  • 16 February 2017
  • 7 reacties
  • 24931 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben mijn studenten-ov kwijt geraakt.
nu wil ik online een nieuwe aanvragen, maar dan moet ik inloggen bij ov-chipkaart.nl
Maar deze site zegt dat ik geen account heb staan op mijn emailadres.
Nu kan ik mijn kaart niet koppelen en dus geen vervangende aanvragen.
wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 24 April 2017, 13:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u het bij een NS-loket geprobeerd?
Reputatie 7
Hallo evitasijn, en welkom op het NS Serviceforum. Wat balen dat jouw studenten-OVchipkaart kwijt is.

Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact leggen met DUO, zij hebben het OVchipkaartnummer waar jouw abonnement op staat in hun beheer, net als de verloopdatum die ook van belang is. Zodra je dit nummer hebt zou je met de klantenservice van OVchipkaart contact kunnen opnemen om een duplicaat aan te vragen. Je zou overigens ook alleen de klantenservice van OVchipkaart kunnen contacteren met jouw personalia om een duplicaat te krijgen. Succes!
Ik heb net met duo gebeld, en ze zeiden dat dit niet klopt. De nummer die op mijn ov chipkaart stond is niet in hun beheer, dus uw post klopt niet. Weet iemand toevallig wat ik WEL in deze situatie kan doen?

mvg,
Arthur

Hallo evitasijn, en welkom op het NS Serviceforum. Wat balen dat jouw studenten-OVchipkaart kwijt is.

Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact leggen met DUO, zij hebben het OVchipkaartnummer waar jouw abonnement op staat in hun beheer, net als de verloopdatum die ook van belang is. Zodra je dit nummer hebt zou je met de klantenservice van OVchipkaart contact kunnen opnemen om een duplicaat aan te vragen. Je zou overigens ook alleen de klantenservice van OVchipkaart kunnen contacteren met jouw personalia om een duplicaat te krijgen. Succes!
Ik heb net met de klantenservice van het OV gebeld (0900-0980), en ze hebben mijn ov chipkaart geblokkeerd en vervangen, zelfs zonder te koppelen. Mensen met dezelfde probleem raad ik aan om hetzelfde te doen.

Ik heb net met duo gebeld, en ze zeiden dat dit niet klopt. De nummer die op mijn ov chipkaart stond is niet in hun beheer, dus uw post klopt niet. Weet iemand toevallig wat ik WEL in deze situatie kan doen?

mvg,
Arthur

Hallo evitasijn, en welkom op het NS Serviceforum. Wat balen dat jouw studenten-OVchipkaart kwijt is.

Wat je in dit geval het beste kunt doen is contact leggen met DUO, zij hebben het OVchipkaartnummer waar jouw abonnement op staat in hun beheer, net als de verloopdatum die ook van belang is. Zodra je dit nummer hebt zou je met de klantenservice van OVchipkaart contact kunnen opnemen om een duplicaat aan te vragen. Je zou overigens ook alleen de klantenservice van OVchipkaart kunnen contacteren met jouw personalia om een duplicaat te krijgen. Succes!
Welkom op het NS Serviceforum, afterarty. Balen dat het niet lukt. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van OV-chipkaart?
Ah, ik zie je nieuwe post nu staan! Top dat het zo gelukt is!
Overigens goed dat je dit aangeeft, afterarty. Ik zal het beste antwoord daarom veranderen in het volgende antwoord:

Wanneer je je OV-chipkaart met daarop een Studentenreisproduct kwijt bent en je geen account hebt of bepaalde gegevens niet meer achterhalen kunt, kun je contact opnemen met de klantenservice van OV-chipkaart. Zij kunnen je helpen en je een vervangende OV-chipkaart toesturen.

Mocht je je OV-chipkaart in de trein of op het station zijn verloren dan kun je altijd nog even via onze afdeling Gevonden en verloren voorwerpen navragen of je OV-chipkaart gevonden is.

Reageer