OV Chipkaart nog niet ontvangen abonnement is wel al ingegaan | NS Community
beantwoord

OV Chipkaart nog niet ontvangen abonnement is wel al ingegaan

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Vorige week NS abonnement aangevraagd die maandag 21 zou starten.

Tot heden nog geen OV Chipkaart gekregen. Bij navragen, verwacht pas morgen in huis.

Moet dus met een anonieme kaart extra kosten maken die met het abonnement niet nodig was. Hoe krijgen we dit terug.

icon

Beste antwoord door Tjan 22 November 2022, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Goedemiddag Andre,

 

ik verwijs je even door naar een sticky van De NS 

 

Voor de kosten die je nu zou maken, zou ik even de Klantenservice bellen.

Reputatie 3

Oh mijn excuses, ik zie volgens mij dat het tegenwoordig ook via OV Chipkaart site zelf kan.

 

Ik raad je aan om het anders eerst even hier te proberen?

Reageer