Wanneer gaat de korting in na wijziging van Flex Basis naar Flex Dal Voordeel? | NS Community
beantwoord

Wanneer gaat de korting in na wijziging van Flex Basis naar Flex Dal Voordeel?

  • 12 March 2022
  • 4 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb zitten zoeken, maar niet kunnen vinden wanneer precies de korting ingaat als je omschakelt van Basis naar Dal Voordeel. Geen enkele combinatie van zoektermen die ik geprobeerd heb, geeft mij deze informatie, niet op de NS site, en ook niet hier in het forum.

 

Kan iemand dit precies vertellen? 

icon

Beste antwoord door Robert B 12 March 2022, 13:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Ik heb zitten zoeken, maar niet kunnen vinden wanneer precies de korting ingaat als je omschakelt van Basis naar Dal Voordeel. Geen enkele combinatie van zoektermen die ik geprobeerd heb, geeft mij deze informatie, niet op de NS site, en ook niet hier in het forum.

 

Kan iemand dit precies vertellen? 

hij als je van basis naar dal voordeel zet dan krijg je 2 mailtje eerste is met dat verwerkt word 2 mail is dat helemaal verwerkt in na 2 mail is dat abonnement actief 

Badge +3

Een wissel binnen NS Flex is per direct. Het tijdstip van de wijziging telt, en alle inchecks daarna zullen op Dal Voordeel afgerekend worden.

Je krijgt daar twee e-mails over, eentje voor de aanvraag en daarna nog eentje ter bevestiging.

Soms duurt het wat langer voor de mails binnenkomen, maar als je kijkt op de Mijn NS website zie je welk abonnement actief is.

Badge +3

Zie ook https://www.ns.nl/binaries/_ht_1622457016142/content/assets/ns-nl/voorwaarden/productvoorwaarden-ns-flex.pdf artikel 11:

Wijzigen van Flex Abonnementen
11.1 U kunt een Flex Abonnement op elk moment wijzigen. Een Wijziging treedt direct in werking, tenzij u in een Wijzigingsperiode zit.
1.2 Na het doorvoeren van een Wijziging gaat er een Wijzigingsperiode in waarin u geen nieuwe of andere Wijzigingen kunt doorvoeren.

Die wijzigingsperiode is een maand, maar Flex Basis kan je op elk moment naar iets anders wijzigen (desnoods via de Klantenservice).

Badge +3

Mijn ervaring leert dat de bevestigingsmail binnen enkele minuten na de wijziging ontvangen wordt. Vrijwel direct dus.

Reageer