Skip to main content

Gisteren voor donderdag as. een upgrade van 2e naar 1e klasse via de weg = weg weken aangevraagd. Wel 1 euro al afgeschreven, maar de mail en link voor bestelde e-ticket nooit ontvangen. 

Neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Er is dan iets fout gegaan. Ik kreeg de code gelijk te zien, nog voor ik de mail ontving en had daar een screenshot van gemaakt.


gelukt!

Dank.


https://www.ns.nl/producten/coupon


U kunt de couponcode op de NS site verzilveren.

 


Alles gedaan zoals beschreven. Echter word ik weer doorgeleid naar de pagina met ideal verzoek. Bij de ingevoerde code geeft het systeem dat dit een couponcode betreft….


Wanneer je op het plaatje van de upgrade klikt en nogmaals aanvraagt, krijg je de code te zien. Deze code kun je overnemen en invullen op de pagina waar je deze kunt verzilveren.

Je betaalt als je dit zo doet niet nog een keer €1.


Ook in de spam box geen mailtje ontvangen


Reageer