Gisteren voor donderdag as. een upgrade van 2e naar 1e klasse via de weg = weg weken aangevraagd. Wel 1 euro al afgeschreven, maar de mail en link voor bestelde e-ticket nooit ontvangen.
Ook in de spam box geen mailtje ontvangen
Wanneer je op het plaatje van de upgrade klikt en nogmaals aanvraagt, krijg je de code te zien. Deze code kun je overnemen en invullen op de pagina waar je deze kunt verzilveren.
Je betaalt als je dit zo doet niet nog een keer €1.
Alles gedaan zoals beschreven. Echter word ik weer doorgeleid naar de pagina met ideal verzoek. Bij de ingevoerde code geeft het systeem dat dit een couponcode betreft….
U kunt de couponcode op de NS site verzilveren.
gelukt!
Dank.
Neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Er is dan iets fout gegaan. Ik kreeg de code gelijk te zien, nog voor ik de mail ontving en had daar een screenshot van gemaakt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.