beantwoord

geen mail ontvangen actie eerste klas upgrade

  • 8 November 2022
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Beste,

Aankomende week reis ik met een gezelschap met de trein. Wij hebben allemaal een NS abonnement (ik zelf een NS Flex). Nu heeft de rest van het gezelschap een eenmalige upgrade ontvangen via de mail voor de 1e klas voor €2,50 in het kader van een kortingsactie voor abonnement houders. Ik heb deze mail helaas niet ontvangen. Omdat wij graag samen zouden reizen deze dag, wilde ik u vragen of ik deze mail alsnog kan ontvangen? Dit zou heel fijn zijn! 
 

Met vriendelijke groet,

 

icon

Beste antwoord door MoDe 8 November 2022, 09:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Er is blijkbaar fijnzinnig precies geselecteerd op klanten die mogelijk wel interesse hebben in meer uitgeven-niet diegenen die altijd voor niks extra willen?

(ach, heb het zelf als toch redelijk langdurige vaste klant ook niet mogen ontvangen-misschien wel omdat ik dat genereuze aanbod van iemand meenemen voor 8,95 ook niet benut heb).

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

Aankomende week reis ik met een gezelschap met de trein. Wij hebben allemaal een NS abonnement (ik zelf een NS Flex). Nu heeft de rest van het gezelschap een eenmalige upgrade ontvangen via de mail voor de 1e klas voor €2,50 in het kader van een kortingsactie voor abonnement houders. Ik heb deze mail helaas niet ontvangen. Omdat wij graag samen zouden reizen deze dag, wilde ik u vragen of ik deze mail alsnog kan ontvangen? Dit zou heel fijn zijn! 
 

Met vriendelijke groet,

 

Ik heb die mail ook niet ontvangen, net als de mail van de meereiskaart van €8,95 en de mail van €9,95. Ik heb begrepen dat die mail naar geselecteerde klanten is gestuurd. Voor die mail met upgrade zou je 3 maanden niet gereisd moeten hebben.

Je zou zelf een upgrade kunnen nemen bij op saldo reizen via de automaat (let op, vaste prijs en doordeweeks duur) of bij flex 1e klas instellen.

Reageer