Ik had ook een groter verschil verwacht.
Ik had een groter verschil verwacht omdat Zevenaar - Arnhem een kort stukje is en dus relatief duur zou zijn met NS, maar dat stuk wordt gereisd met Arriva/Breng/Vias.
Plus het is 14 TE terwijl het in mijn gedachten korter was.
Het blijft klungelen op een telefoon terwijl je in de trein zit. Inderdaad €1,20 per persoon.
Als het een e-ticket is, is er geen mogelijkheid meer om het te veranderen en u krijgt ook geen geld terug. Met e-tickets is het heel makkelijk om te proberen fraude te plegen.
...
Dat is al jaren zo @Thom. Dat is al lang bekend. Heb je ook een oplossing? ;)
Zevenaar - Utrecht: € 15,68
Zevenaar - Arnhem: € 4,28
Arnhem - Utrecht: € 12,60
4,28 + 12,60 = 16,88 - 15,68 = € 1,20
Voor 2e klas voltarief:
Zevenaar - Arnhem € 4,28
Arnhem - Utrecht € 12,60
Totaal € 16,88
Zevenaar - Utrecht € 15,68
Hoe kom je bij de 1,11 pp?
Ik weet niet om hoeveel tickets het gaat maar voor €1,11 per persoon zou ik niet gaan bellen met Klantenservice. Veel te veel gedoe.
Ja ik zie het nu, zou dan om € 1,20 gaan.
Ik weet niet om hoeveel tickets het gaat maar voor €1,11 per persoon zou ik niet gaan bellen met Klantenservice. Veel te veel gedoe.
Welkom bij de NS Community!
Ik zie een (goedkoper) alternatief en dat is tickets Zevenaar - Utrecht kopen en daarna contact opnemen met de Klantenservice m.b.t. de tickets Zevenaar - Arnhem op dezelfde naam/namen en reisdatum.
Kost wel wat moeite en geen 100% garantie, vraag anders even na bij de Klantenservice of het op die manier wel kan.
Ik zie geen beter alternatief dan het bijkopen van e-tickets van Arnhem naar Utrecht. Dan ben je per persoon €1,11 duurder uit dan wanneer je e-tickets voor de hele reis van Zevenaar naar Utrecht had gekocht.
Als het een e-ticket is, is er geen mogelijkheid meer om het te veranderen en u krijgt ook geen geld terug. Met e-tickets is het heel makkelijk om te proberen fraude te plegen.
Zijn het kartonnen kaartjes uit het automaat, dan kunt u een juist kaartje uit het automaat halen en de dag na de reis naar een loket gaan. Als er niet mee ingecheckt is, en het verder klopt dan kunt u uw geld voor de oorspronkelijke kaartjes terugkrijgen, maar in geen enkel geval voor de e-ticekts. Het is niet te zien of er mee gereisd is of niet en dan zouden mensen proberen geld terug te vragen omdat het toch niet te controleren is.