Chatten met NS | NS Community
beantwoord

Chatten met NS

  • 9 March 2020
  • 38 reacties
  • 12882 Bekeken

Beste ,

 

Ik zou graag met NS willen chatten over een onderwerp. Ik krijg alleen nergens een link waar ik dit kan starten. Voorheen kon ik er zo komen maar ik kan de chat nergens meer zien?

 

icon

Beste antwoord door AuroraSkye 9 March 2020, 18:17

Bekijk origineel

38 reacties

Dat heb ik ergens gelezen. 

Waar kan ik dat officieel indienen?

hoi ik heb een vraag over afschrijvingen ?

 

Reputatie 6
Badge +2

Waar kan ik dat officieel indienen?

Sorry voor de erg late reactie! Dit kan via de chat. Wanneer je de chat opent, verschijnt direct Jens (de virtuele assistent). Het enige dat je hoeft te typen is ‘staking’. Dan kun je kiezen voor “vergoeding of geld terug vragen” en vervolgens voor “vergoeding”.

hoi ik heb een vraag over afschrijvingen ?

Je kunt via je Mijn NS-account de facturen inzien. Mocht dat niet lukken of er toch nog iets onduidelijk zijn, kun je contact opnemen met onze klantenservice

goedemiddag,

zondag 17 september jl werd er een bedrag van 20eu afgeschreven van mijn

rekeningnummer ***** en gestort op ****** www.ovpay.nl

Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik was vergeten in te checken op station Zandvoort.

Ik heb wel uitgecheckt op station Apeldoorn.

Ik was tot en met zondag 17 september in het bezit van een weekend vrij abonnement en

ga er van uit dat de 20eu z.s.m. op mijn rekening wordt teruggestort.

Ik hoor het graag spoedig van u.

kaartnummer  ***********

Met vriendelijke groet,

R.F. A.

 

Hallo rene1953 en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb alle gegevens verwijderd vanwege dat deze openbaar staan. Je hebt ingecheckt met je bankpas in plaats van jouw OV-chipkaart. Je kan het beste een uitdraai maken van deze reizen die op www.ovpay.nl staan en deze samen met het verzoek om deze vergoed te krijgen naar ons opsturen via Facebook, Twitter of Live-Chat. 

Badge +3

Of zie https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html kies voor vergeten abonnement en dat je met een betaalpas gereisd hebt ogf zo.

Dat komt goed (ik ben geen NS)

Bedankt voor tip, ik heb inmiddels het formulier ingevuld en ingezonden

en bericht ontvangen dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen.

Ik bet benieuwd hoe lang een en ander gatt duren.

Beste, wat ontzettend jammer dat ik moet op deze manier mijn probleem uitleggen, ik heb net half uur aan de telefoon gezeten en ze hebben mij doorverwijst naar de '’chat'.  Dus: ik heb gisteren dubbele online tickets gekocht, omdat ik dacht dat de bestelling niet goed was gegaan., he bik mijn tickets opnieuw besteld. Nu blijkt dat de tweede bestelling is geannuleerd, terwijl het bedrag is wel afgeschreven uit mijn bankrekening. Kan iemand mij helpen? ik wil eigenlijk het geld terug van de eerste bestelling, deze heb ik niet gebruikt (nogmaals ik dacht dat de bestelling niet ws goed gegaan want mij maand was leeg) toen heb ik de tweede bestelling gedaan. Kan iemand helpen? . 

Reputatie 6

Goedenavond Vallarta. Welkom bij de NS Community.

Helaas kunnen we dit hier niet voor je oplossen. Ik wil doorverwijzen naar onze klantenservice, daar kan je verder geholpen worden met je vraag! 

@A.Aydin

Dit is een openbaar forum. Even op de … klikken en uw persoonlijke gegevens verwijderen.

Bellen kan ook. Contact | NS

Badge +3

Op 24.11.2023 heb ik de factuur van € 47,49 van mijn bankrekening betaald.

Welkom @A.Aydin!

Afgezien van de overvloed aan persoonlijke info, je bent hier niet bij NS Klantenservice maar bij een handjevol meedenkende reizigers! 🙄

Wat zou je willen dat er voor je gedaan wordt? Neem via telefoon, chat of social media contact op met de NS Klantenservice.

Factuur van de afgelopen maand is twee keer betaald. Kunt u alstublieft € 47,49 terugstorten op mijn rekening?

NS: nou nee!… Maar vertel gerust even verder! (ik ben geen NS)

Dus @A.Aydin waar komt dat bedrag vandaan (wie heeft dat bedacht en waarom?), en is het echt wel twee keer afgeschreven? 🙄

Laat maar weten hier. 😴

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi suzyshamoun,

Wellicht ben je naar de chat verwezen om een screenshot te kunnen uploaden. Dit is echter niet de chat, maar een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Om te chatten met NS, ga naar deze pagina en klik daar op de knop ‘Chat met NS'. Of open gewoon de homepage van NS. De chat opent daar automatisch rechtsonder.

Vermoedelijk heb je een vraag over het bedrag ‘Klanten Service'? Dat is het saldo dat op je OV-chipkaart stond toen je Flex geactiveerd hebt. Aangezien je bij Flex geen saldo nodig hebt, wordt dit van de kaart afgehaald. Dit krijg je dus terug van NS, vandaar het negatieve bedrag. Je zult op de eerstvolgende factuur zien dat dit bedrag van de kosten afgetrokken wordt.
Het zou handig zijn als NS een andere omschrijving gebruikt, bv. ‘Verrekening saldo'. Er komen regelmatig vragen hierover voorbij.

Als je een andere vraag hebt, horen we dat natuurlijk graag 🙂

Reageer