Dienstregeling 2024 is nog niet eens begonnen maar in het kader van durf te vragen:
1) Zover ik begrijp is het plan om vanaf dienstregeling 2025 de intercity's uit Leeuwarden en Groningen te koppelen aan de Intercity Direct van Schiphol naar Rotterdam Centraal en Breda. Onder zwaar voorbehoud van de instroom van ICNG. Is er al bekend / al over nagedacht of de toeslag tussen Schiphol en Rotterdam blijft behouden ? En zo ja, hoe men dat gaat uitvoeren in de praktijk? Ook toeslagpaaltjes op station Groningen, Assen etc?
2) Mij valt verder op dat als de IC Eindhoven Centraal - Den Haag Centraal door werkzaamheden gekoppeld is aan de IC Direct naar Schiphol, dat hij dan vanaf Eindhoven Centraal ook als Intercity Direct staat aangekondigd. Als het reguliere traject Eindhoven Centraal - Den Haag Centraal wordt aangehouden dan staat hij gewoon als Intercity op de borden. Hoe zal hier mee worden omgegaan als de koppeling naar het noorden er is?