beantwoord

Roosendaal Zwolle verdwenen?

  • 12 April 2024
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

Sinds wanneer is de intercity van Roosendaal naar Zwolle verdwenen? 

 

Moet vanavond naar Eindhoven vanaf Roosendaal, maar deze trein die altijd rijdt lijkt ineens van de aardbodem verdwenen?  Als ik terug denk, was dat vorige week óók al?

 

Edit: foutje van mijn kant: vertrektijden Bergen op zoom ipv Roosendaal bekeken. 

 

Alleen blijft het bijzonder dat de planner me eerst over Rotterdam stuurt ipv de ic naar Zwolle in. 

icon

Beste antwoord door Aar 12 April 2024, 13:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb de reis net ook even gepland, maar zie alleen maar adviezen: met de intercity naar Tilburg en daar overstappen op een Sprinter naar Eindhoven.

Reputatie 7
Badge

Hij rijdt gewoon hoor:

https://treinposities.nl/treinseries/3600/2024-04-12
 

Verder staat hij ook gewoon in de reisplanner. Ik zie wel dat er vanmorgen uitval was tussen Arnhem en Zwolle.

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie ze nog steeds niet in de reisplanner. TS moet trouwens van Roosendaal naar Eindhoven en heeft dus weinig te maken met Arnhem en Zwolle. 

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie ze nog steeds niet in de reisplanner. TS moet trouwens van Roosendaal naar Eindhoven en heeft dus weinig te maken met Arnhem en Zwolle. 

De trein naar Zwolle vanuit Roosendaal rijdt ook niet langs Eindhoven, dus je houdt altijd een overstap op die reis.

In de planner zie je dat de overstap in Tilburg is, maar het eerste deel is gewoon met de Intercity naar Zwolle.

Reputatie 6

Indertijd had je vanuit Roosendaal in Breda een prima aansluiting op de IC naar Venlo, maar sinds de IC naar Eindhoven over de HSL rijdt is die aansluiting om zeep geholpen. Nu is de snelste manier inderdaad om in Tilburg over te stappen op de sprinter naar Eindhoven, maar die rijdt in het weekend maar éénmaal per uur.

Badge +3

Indertijd had je vanuit Roosendaal in Breda een prima aansluiting op de IC naar Venlo, maar sinds de IC naar Eindhoven over de HSL rijdt is die aansluiting om zeep geholpen. Nu is de snelste manier inderdaad om in Tilburg over te stappen op de sprinter naar Eindhoven, maar die rijdt in het weekend maar éénmaal per uur.

Is het dan niet zinniger om vanuit Den Bosch naar Eindhoven te gaan? Daar rijdt in het weekend veel meer, toch?

Reageer