Ik heb al een lange tijd geen normale IC gehad op traject Rotterdam - Utrecht, Ja, op vrijdag maar dan rijden er alleen nog maar IC's Rotterdam - Groningen (En zelfs dan besluiten ze soms nog sprinters te gebruiken?!?). In principe is het niet zo'n mega probleem als ze dan op z'n minst 2 treinstellen gebruiken maar soms is dat niet het geval en gaan ze voor de 4-delige sprinter .
Â
Laatste keer dat ik een IC heb gehad (behalve op vrijdag) was ergens 2 weken terug. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik best vaak via Middelburg - Roosendaal - Den Bosch rijdt wanneer dat uitkomt dus dat kan ook een reden zijn, en misschien is het net mijn pech dat ik de verkeerde tijdstip pak.
Â
Wanneer ik dan in Utrecht aankom zie ik de ICm naar Den Haag staan , en gaat de sprinter waar ik in zit weer naar Den Haag. Ik neem aan dat de ICMm richting Den Haag dan de IC Groningen - Den Haag is, of wisselen Den Haag en Rotterdam elkaar af?
Â
Waarom is dit eigenlijk en waarom nou net dat traject? Ik begreep dat het iets te maken had met de ICMm's iets te snel weg willen doen?