vertragingen

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Beste NS,

Ik reis al zes jaar vijf dagen in de week met jullie, maar de laatste jaren merk ik dat de vertragingen oplopen. Dit schooljaar is het echt enorm extreem. 
 

De eerste trein van 5.47 uur komt vrijwel standaard elke dag 2 á 5 minuten te laat, zo ook vandaag. Deze trein zou alleen tot aan Schiedam bij de 6 grotere stations moeten stoppen, maar tot mijn verbazing stopte de trein vandaag ook bij de tussenliggende stations. Helaas werden wij als reiziger niet geïnformeerd wat de reden hiervan was. 
 

Bij Roosendaal aangekomen met inmiddels een vertraging van 15 minuten, riep de machinist of de conducteur om dat wij na Roosendaal zullen stoppen bij de stations Dordrecht, Rotterdam Blaak, Rotterdam Centraal, etc, etc, maar wat schetst mijn verbazing! We stoppen ook bij station Lage Zwaluwe. Ook nu werden we niet geïnformeerd over deze extra stop. 
 

Ik kom de afgelopen vier weken standaard te laat op mijn werk. De trein heeft vertraging en of loopt (verdere) vertraging op. De servicemedewerkers kunnen nooit goed zien waarom treinen vertragingen hebben, mits er een calamiteit is. Na herhaaldelijke meldingen gemaakt te hebben bij NS, met de hoop dat er ergens een lampje gaat branden, merk ik dat er geen positieve veranderingen plaatsvinden. Sterker nog het wordt alleen maar erger. 

Ik spreek dan nog niet eens over de service bij andere onregelmatigheden als informatie voorziening, reizen met vervangend vervoer, etc, etc. 
 

Ik hoop dat dit nu wel ergens aankomt en spoedig verandering plaats zal gaan vinden. 
 

 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge

Hoi Reioge05 en welkom bij de NS Community!
Feedback, meldingen en suggesties zijn altijd welkom! Dus dank daarvoor. Uiteraard begrijp ik dat dit inmiddels wel een frustratiepuntje is geworden. Ik moest even puzzelen, maar ik heb jouw reis erbij gevonden en het stond inderdaad ook niet in de planning dat deze trein zou stoppen op Lage Zwaluwe. Helaas kan ik dan ook de reden van deze extra stop niet achterhalen. Ik heb nogmaals een melding voor je doorgezet over de vele vertragingen op dit traject. Ik hoop dan van harte met je mee dat dat er snel verbetering is! Mocht de vertraging oplopen tot 30 minimaal 30 minuten, dan kun je hiervoor een claim indienen.

Reageer