Zondag 17 oktober 2021 Dienstregeling | NS Community
beantwoord

Zondag 17 oktober 2021 Dienstregeling

  • 13 October 2021
  • 12 reacties
  • 248 Bekeken

Zondag 17 oktober 2021 is de dienstregeling Vleuten-Leiden verstoord. Ik kan de oorzaak ervan niet vinden in de lijst ‘Storingen’. U wel?

icon

Beste antwoord door train85 13 October 2021, 13:29

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi FrankNoe. Welkom bij de Community.

Ik tref wel werkzaamheden bij Amsterdam Bijlmer Arena echter duren deze tot zondagochtend 6.45 uur. Daarna zie ik geen verstoringen op dit traject in onze planner op 17 oktober of bedoel je dat de treinen op andere tijden vertrekken (langere reisduur) dan anders?

Ja, inderdaad een langere route en reisduur. Vergelijk een willekeurige reis op zaterdag 16 met zondag 17. Met dank!

 

 

Ik ga even navragen hoe dit zit en kom er zo snel mogelijk op terug!

Reputatie 7
Badge

Als ik de treinnummers die dag opzoek, zie ik dat de sprinter Tiel-Den Haag de stops tussen Utrecht en Woerden overslaat. Er staan inderdaad zo te zien geen werkzaamheden gepland en van Woerden naar Utrecht stoppen ze wel op de tussenstations.

Ik vraag 'm ook even uit, zodat we dit van 2 kanten aanpakken.

 

[edit]Voor het weekend van de 22e staan overigens wél werkzaamheden gepland op dit stuk en wordt de omreisroute ook gecommuniceerd[/edit]

Ik heb inmiddels begrepen dat er een spoor buitendienst is zondag tot 16.30 uur. Om die reden dien je tot 16.30 via Utrecht naar Leiden te reizen. Na 16.30 uur gaat de rit weer via Woerden.

 

Dank voor het uitzoeken :-)

Het rechterspoor van Utrecht Centraal naar Vleuten is zondag buitendienst. Daarom heeft de 6900 richting het westen een aantal stops niet.

Dank je, Florian!

 

Badge +3

Waarom zijn deze werkzaamheden niet vermeld in de lijst met werkzaamheden?

Ik denk dat deze zijn vergeten. Ik heb even een mailtje gestuurd met het verzoek deze toe te voegen.

Hij staat er inmiddels tussen!

Badge +3

Hij staat er inmiddels tussen!

Met de uitgebreide info op https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/11056-17-oktober-2021-werkzaamheden-utrecht-woerden

Waar dan adviezen via Utrecht gegeven worden zonder extra reistijd. Oke, het zal geen 30 minuten zijn maar toch…

Voor vanuit Vleuten via Utrecht en Schiphol naar Leiden, check de reisplanner (werkzaamheden Bijlmer). Vanuit Utrecht kan je natuurlijk ook gewoon via Woerden met de IC Leiden.

 

Reageer