Hallo,
weet iemand hoe ik aan contactgegevens kom van iemand die hoger op staat? De NS chat neemt mijn klachten nooit serieus.
Mijn probleem is als volgt: de sprinter van Arnhem/Nijmegen naar Dordrecht heeft dagelijks storingen en vertraging. In de acht keer per week dat ik ermee reis, kom ik hooguit twéé keer op tijd. Ik heb al veel extra kosten moeten maken hierdoor (overnachting in een hotel zodat ik op tijd was voor mijn tentamen, omdat de treinen vaak geen werkende Wi-Fi hebben een hogere telefoon rekening, etc.). Ik kan doordeweeks niet werken, omdat de treinen bijna nooit fatsoenlijk rijden en ik iedere keer te laat kwam, waardoor ik meer inkomsten mis. Mijn hele leven is inmiddels gepland om de NS en ik neem meerdere treinen eerder - en alsnog kom ik nooit op de juiste tijd aan.
Hoewel ik zeker in aanmerking kom voor compensatie, is mijn reis historie altijd mysterieus leeg.
In de chat ben ik meerdere keren genegeerd. Via Facebook krijg ik altijd hetzelfde riedeltje sinds augustus. “We nemen je klacht mee, maar we kunnen niets voor je doen.” Ik wil met iemand van hogerop praten, aangezien de NS klachtenservice dus niets doet en ik inmiddels oprecht honderden euro’s van de NS hoor te krijgen als compensatie van alle vertraging. Daarnaast wil ik weten wat de toekomst plannen voor dit traject. Het lijkt me dat hier plannen voor zijn, aangezien er bijna altijd problemen zijn hier. In ‘s Hertogenbosch staan we voor het station standaard vijf minuten stil. In een bericht schoven ze de problemen af op ProRail, lekker makkelijk.
Ze zeiden dat ik het hier maar moest proberen, aangezien zij me niet konden helpen (maar ondertussen is mijn reishistorie nog steeds leeg, en kan ik de compensatie nog steeds niet aanvragen. Dit speelt al maanden!)