Beste NS,
Ik kom net bij jullie fietsenstalling vandaan, in Hoorn.
En daar gaat iets structureels fout.
Zo'n beetje half Nederland heeft een elektrische fiets. Daar de helft weer van heeft een kinderzitje voorop, een mand, of gewoon een breed stuur.
Deze fietsen zijn vaak kostbaar en dus zijn wij jullie interessantste klanten, toch? Zou je zeggen...
Maar die fietsenstalling in Hoorn, en als ik kijk op jullie forum wel meerdere, stamt nog uit de pre-elektrische fietsen tijd.
Er is geen plek waar je deze kwijt kan, voorheen mocht ik hem bij de scooters zetten maar de heren van de stalling geven aan dat dit van JULLIE niet meer mag. De fiets kan niet beneden (past hij simpelweg niet) en niet boven (gewoon veels te zwaar).
Luister NS, ik snap dat jullie het niet makkelijk hebben sinds het thuiswerken, de komst van de elektrische autos en elektrische fietsen.
Maar het niet kunnen stallen van je fiets maakt reizen met het ov niet aantrekkelijker. Sterker nog, ik en vele andere gaan dan maar met de auto.
Want als de hoge treinkaart prijzen, het niet op tijd komen van de treinen en slechte spoorwegen al geen afknapper was, dan is dit wel de druppel.
Mijn vraag is dus: gaan jullie hier wat aan doen of moet ik hiervoor bij gemeente Hoorn aankloppen?