Ik sta al meer dan een uur in de wacht nadat de medewerker zei even iets uit te moeten zoeken. Moet ik opnieuw proberen te bellen?
Kun je daarvoor niet gewoon het formulier ‘Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen abonnement’ gebruiken? Verlopen is natuurlijk niet hetzelfde als vergeten, verloren of gestolen, maar het resultaat is uiteindelijk hetzelfde.
Goedemiddag hannah.fjdn en welkom bij de NS Community.
Ik vrees dat er in dit geval iets is misgegaan met de verbinding. Het wil wel gebeuren dat het lang kan duren om iets uit te zoeken, maar dat zou niet meer dan 5, maximaal 10 minuten moeten zijn. Als je al een uur niets meer hebt gehoord, ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren.
Mag ik vragen waar je precies contact voor op hebt genomen?
Mijn ov-chipkaart is verlopen en ik krijg over een paar dagen de nieuwe pas, dus ik wilde weten of het mogelijk is om in de tussentijd alsnog met mijn dalvoordeeltarief te reizen. De medewerker zei dat dit kon en ging een couponcode regelen, maar is dus niet meer teruggekomen. Ik heb inmiddels opgehangen.
Duidelijik. Ik vrees dat dat inderdaad iets is waar je wel echt contact met onze Klantenservice voor nodig hebt. Mocht je niet nogmaals willen bellen dan kun je ook contact op nemen via Facebook, Twitter of chat. Zie deze pagina voor alle contactdetails.
Zou ik afraden, er is momenteel een aanzienlijke achterstand via dat formulier. Contact met de Klantenservice in die situatie is de betere optie.
Ik heb opnieuw de klantenservice gebeld en ben nu wel verder geholpen. Bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.