Ik sta al meer dan een uur in de wacht nadat de medewerker zei even iets uit te moeten zoeken. Moet ik opnieuw proberen te bellen?
Antwoord
telefonisch in de wacht
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag hannah.fjdn en welkom bij de NS Community.
Ik vrees dat er in dit geval iets is misgegaan met de verbinding. Het wil wel gebeuren dat het lang kan duren om iets uit te zoeken, maar dat zou niet meer dan 5, maximaal 10 minuten moeten zijn. Als je al een uur niets meer hebt gehoord, ben ik bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren.
Mag ik vragen waar je precies contact voor op hebt genomen?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.