13 mei 2022 heb ik per ongeluk een verkeerd kenmerk ingevoerd bij de betaling van een boete van 125 euro gemaakt door mijn lieftallige puber dochter van 15.
Na contact met de NS werd mij geadviseerd nogmaals het bedrag over te maken maar dan met 't juiste nummer. Het verkeerd betaalde bedrag zou (toezegging 1) binnen dertig dagen terug op mijn rekening komen.
Na die dertig dagen weer contact gehad, dit maal via chat. Het zou (toezegging 2) binnen drie weken op m'n rekening staan.weer contact gehad, is het on hold gezet want ik gaf geen antwoord meer in de chat? Na de vraag kan ik u verder nog ergens mee helpen, nee, is voor mij een afluisting van 't gesprek.. In de chat zou het binnen een week teruggestort zijn(toezegging 3)
Afgelopen dinsdag wederom contact gehad, we zijn nu twee maanden verder, moest ik morgen (vandaag) terug bellen voor 't antwoord. Blijkt dat mijn bankrekeningnummer geverifieerd moest worden..nu moet ik weer dertig dagen geduld hebben want BINNEN dertig dagen krijg ik 't terug (toezegging 4)
Wat een verschrikkelijk moeilijke opdracht geef ik zo blijkt!
Ik verwacht gewoon heel snel mijn geld terug met rente voor de gemaakte kosten en geduld die ik moet opbrengen!