15 April 2022 Klacht ingediend, telkens kreeg ik een bericht dat de mail ontvangen was en het nog even duurde voordat het behandeld werd ?????????? 4 Maanden geleden nu , ik ben het zat, Ombudsman inschakelen ????
15 April 2022 Klacht ingediend, telkens kreeg ik een bericht dat de mail ontvangen was en het nog even duurde voordat het behandeld werd ?????????? 4 Maanden geleden nu , ik ben het zat, Ombudsman inschakelen ????
Als je na een redelijke termijn (meestal vier weken) geen reactie op een klacht hebt gehad, waar hier m.i. sprake van is, kun je ook nog overwegen deze voor te leggen aan de geschillencommissie of evt. de civiele rechter voor (in beide gevallen) een bindende uitspraak i.p.v. een (niet bindend) advies van de Ombudsman.
Sorry, 4 maanden, maar ook dat is te gek voor woorden , toch !
Volgens mij is het dan nog maar 4 maanden geleden. Maar NS heeft momenteel overal gigantische achterstanden. Ombudsman doet ook niet veel. Heeft wat mij betreft weinig nut.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.